Сэдвийн шалгалт авах аргазүй
Зорилго :
Сурагчдыг түвшингээр нь үнэн зөв үнэлэх
Зорилт
- Үнэлгээ бодит болгох
- Сурагчдын сурах идэвх сайжирах
- Сурагчдыг өөртөө итгэлтэй болгох
- Багшийн ажлыг хөнгөвчлөх
- Багш ялгавартай дүн гаргадаг гэсэн асуудлаас гарах
Шалгалтын сэдэв боловсруулах
- Шалгалтаа хэдэн даалгавартайг тогтооно
- Хэдэн оноогоор үнэлэхээ шийдэх
- Даалгавар болгонд түвшний асуулт болон бодлого байх
Үйл ажиллагаа
- Даалгавар болгоноос нэгийг л бодно.
- Өөрсдийн чадах асуулт болон бодлогоо сонгон бодох
Туршилт 1
- 2013-2014 оны хичээлийн жилд сурагч бүрт өөрийн түвшний бодлогыг тараан өгч сэдвийн шалгалт авдаг байлаа. Жишээ нь: Батад С түвшний бодлого өгөв. Бат бүгдийг нь бодохоор түвшин ахиулахын тулд дахин шалгалт авах шаардлага тулгарна. Иймд багшийн ажил нэмэгдэнэ. Мөн сурагч өөртөө итгэх итгэл үгүй болно. Багш дүнгээр ялгаварладаг асуудал үүсгэдэг.
Сурагчдаас дараах асуулгаар судалгаа авав.
1.Сэдвийн шалгалтыг ямар хэлбэрээр авбал болох вэ?
- А. Бүх нийтэд нь адил даалгавартай байх
- Б.Түвшинд нь тохирсон тараан өгөх
- В. Өөрсдөө сонголт хийн даалгаврыг гүйцэтгэх
2. Өөрийн сонгосон хувилбарын а.давуу б.дутагдалтай талыг нэрлэнэ үү?
Үр дүн
Нийт 10-р ангийн 40 сурагчаас А-8,Б-г-11, В-21 сурагч сонгосон байна.
А. а. Хуулах боломжтой , б.ихэнхийг хийж чаддаггүй
Б. а. Боддог, б.Нэг л дүнгээ авдаг,дүн ахих боломж тааруу
В. а. Шудрага,урамтай ,..., б, Хуулах боломжгүй өөрөө л хийх хэцүү
|